نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2865
-
الف
+

«پری امیرحمزه»: تنها راه نجات این است که در خانه بمانیم

«پری امیر حمزه» بازیگر سریال «کارگاه شمسی و مادام» از وضعیت کاری اش در روزهای کرونایی گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «پری امیرحمزه»بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم2 شاهد نقش آفرینی وی در سریال «کارآگاه شمسی» بودند طی یک مصاحبه از وضعیت خود در این روزهای کرونایی گفت و از نبود فلمنامه های خوب برای قبول نقش انتقاد کرد. 

بازیگر سریال «کارگاه شمسی» گفت: تعطیلی نزدیک به یکساله این هنر مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است، مشکلاتی هر روز بیشتر می شود و حال با آمدن کرونا روز به روز بیشتر می شود. از نظر من این روزها باید بیش از گذشته از هنرمندان حمایت کنیم زیرا نبود شغل مناسب در این مدت معیشت همه را با مشکل روبرو کرده است. 

امیر حمزه

امیر حمزه با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های صحی اضافه کرد: در این روزها تنها راه نجات این است که در خانه بمانیم، شخصا مدتهاست خودم را قرنطینه کرده و از خانه بیرون نرفته ام، این علاوه بر یک نیاز فردی یک وظیفه اجتماعی است که باید همه به آن وفادار و متعهد باشیم، وظیفه ای که می تواند باعث از بین رفتن بیماری و شروعی خوب در سال آینده باشد. 

وی در مورد کم کاری خود طی سال های گذشته اظهار کرد: پیشنهادات زیادی طی سالهای گذشته داشتم اما نقش ها به شکلی نبودند که خودم دوست داشته باشم در آنها به ایفای نقش بپردازم، بازیگری هم نیستم که الکی به پیشنهادات نه بگویم اما به واقع بازی در برخی فلم ها برای من زشت است. 

این بازیگر سینما و تلویزیون فلمنامه را مهمترین عامل پذیرش نقش دانست و به خبرنگار میزان گفت: به طور معمول وقتی به من برای بازی تماس می گیرند در ابتدا برای رعایت احترام فلمنامه را درخواست می کنم و آن را می خوانم، اما متاسفانه طی ماه ها و سالهای گذشته فلمنامه هایی پیشنهاد شده که بازی نکردن در آنها خیلی بهتر از ایفای نقش است. 

امیرحمزه با اشاره به لطف همیشگی مردم به خود خاطرنشان کرد: مردم مرتب از من می پرسند که چرا بازی نمی کنم ولی باور کنید نمی دانم چه بگویم، گاها بهانه می آورم و می گویم در حال استراحت هستم، من مجبورم به مردم این گونه بگویم زیرا مردم نباید از این اتفاقات سینما و بازیگری با خبر شوند، آنها کلی خاطره خوب بازیگرانشان دارند که نمی خواهند خراب شود.

 «پریدخت امیرحمزه» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در سال 1314 خورشیدی به دنیا آمد.

ان هنرمند کشورمان با عروسک گردانی در فلم شهر موشها وارد دنیای هنر شد .

وی نخستین بار در 31 سالگی با بازی در سریال «صندوقچه اشرفی» به کارگردانی «پرویز کاردان» وارد تلویزیون شد.

از مهم‌ترین آثار «پریدخت امیرحمزه» می‌توان به بازیگری در سریال «کارآگاه شمسی و مادام» ،«آرایشگاه زیبا»، «دبیرستان خضراء» و«در پناه تو» اشاره کرد.

امیر حمزه امیر حمزه امیر حمزه

«پریدخت امیرحمزه» در سال 1380 خورشیدی با بازی در سریال «کارآگاه شمسی و مادام» ساخته «مرضیه برومند» دوره پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند.

بانوامیر حمزه سال 1380 خورشیدی به عمر 66 سالگی در سریال «کارآگاه شمسی و مادام» کرکتر مهمی بازی کرد و توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

«سایه‌ها»، «مدرسه مادربزرگ‌ها»،«خودرو تهران 11»، «آمیز قلمدون»، «سرکار استوار» و «صندوقچه اشرفی» از جمله سریال هایی هستند که این بازیگر ایرانی در آن ها ایفای نقش کرده است.

همچنان «اعتراض»، «سه مرد عامی»، «مجنون»، «بی‌پناه»،«فصل خون»، «دایره مینا»،«سرایدار» و «ملکوت» از فلم های سینمایی است که «پری امیرحمزه» در آن نقش آفرینی کرده است.

«سیر و سرکه» آخرین حضور بانو امیرحمزه در قاب تلویزیون می باشد که سال 1391 خورشیدی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نشر شد.

در پیوند با این خبر بخوانید :

«پریدخت امیرحمزه» بازیگر نقش «کارآگاه شمسی» را بیشتر بشناسید

م ا 

نظر شما
ارسال نظر